2016 m. kovo 17 d., ketvirtadienis

GROŽIO KLAUSIMAI

    Labas, visų pirma, norėčiau padėkoti Hipster Digster už tag'ą! Nieko nelaukusi pradedu!

ODOS PRIEŽIŪRA
1. Kiek kartų per dieną plauni veidą? 
Plaunu veidą du kartus per dieną. Ryte ir vakare. Dieną pradedu nusipraususi veidą ir taip pačiai ją pabaigiu.
2. Koks tavo odos tipas (sausa, normali, riebi)? 
Normali. Ir labai gerai. Neturiu jokių problemų ir džiaugiuosi tuo!
3. Kokį veido prausiklį naudoji dabar?
 Neturiu pastovaus prausiklio. Dažnai naudojuosi tuo, ką turi mama.
4. Kokį drėkinamąjį kremą naudoji?
Hehe. Jokio. Apskritai palyginus aš beveik nieko nenaudoju... 
5. Ar turi strazdanų? 
Neturiu :p Nors... Kai kurioms merginoms jos taip tinka <3
6. Ar turi/turėjai problematišką odą? 
Neturiu ir neturėjau. Aišku spuogelių turiu, bet savo odos tikrai nepavadinčiau problematiška.

 KOSMETIKA
7. Ar naudoji maskuoklį? Uoj. Kurgi. Nenaudoju, nes nereikia, aš jaučiuosi graži ir su juo nesibičiuliauju. 
8. Ką manai apie dirbtines blakstienas? Nežinau. Kartais gražu, kartais tiesiog per daug dirbtinai atrodo. Mano pačios blakstienos man labai gražios, nes jos ilgos.  Aš net pasigirt sugalvojau- kartais žmonės galvoją, kad naudoju tušą, nors išties jis net nebuvo palietęs mano blakstienų :p
9. Kurio gamintojo tušą naudoji? 
Naudoju "Maybelline New York" tušą. Iš tiesų tai jo beveik nenaudoju, nesu mėgėja dažytis blakstienų, bet svarbiomis progomis pasidažau.
10. Kokius įrankius naudoji dažydamasi? (šepetėliai, kempinėlės ir pan.) 
Jokių, hehehe

11. Ką naudoji kasdieniniam makiažui? 
Lūpų bizgį arba lūpdažį. Ir viskas. Daugiau nieko. Kodėl? Kažkaip nekaip atrodo merginos, kurios į mokyklą ateina prisidažiusios ryškiais mėlynais šešėliais.
12. Kaip dažnai įsiduri akį darydamasi pravedimą? 
Labai dažnai. 
13. Ar perki kosmetiką ebay? 
Nea. Bijau, kad kosmetika gali būti nekokybiška. Tiesiog nepasitikiu.
14. Ar eini į kosmetikos išparduotuves? 
Išparduotuvės-vieta, kur prisiperki to, ko tau nereik. Todėl ne. Nors kattais visai neblogai. Žodžiu, būna visaip.
15. Ar svarstai užsirašyti į makiažo darymo mokymo kursus? 
Ne, kam man, visko galima savarankiškai išmokti.
16. Ar esi nerangi darydamasi makiažą? 
Taip, kartais net mano lūpos atrodo tragiškai.
17. Įvardink dažymosi "nusikaltimą" kurio nekenti. 
Antakiai, nupiešti taip, kad tikrų paukelių net nematyt. Gražiausi antakiai - natūralūs, na nebent truputį paryškinti.
18. Tau patinka ryškios ar neutralios spalvos (lūpdažių, šešėlių ir pan.)?
Pagal nuotaiką ir pagal rūbus. Jeigu esu apsirengusi neryškiai, lūpomis save pabrėžiu. šešėlių beveik nenaudoju, bet gražiausi man rudi atspalviai.
19. Kurios įžymybės makiažas visada atrodo tobulas? 
Visos padaro klaidų, todėl - nei vienos.
20. Jei iš namų išeiti galėtum panaudojus tik vieną priemonę kosmetikos, ką pasirinktum? 
"Baby lips" arba "Eos"
21. Ar galėtum išeiti iš namų be makiažo? A
Žinoma, kodėl gi ne.
22. Kaip manai ar atrodai gerai be jokio makiažo?
Manau, kad atrodau gerai.
23. Kokia tavo nuomone yra geriausia kosmetikos firma? 
Maybelline. 
24.  Ką manai apie kosmetiką? 
Geras dalykas. Bet tik tuomet, kai tinkamai panaudojamas.

     Šio tag'o niekam neperduosiu, bučkiz
     Trupmenų Mergaitė <3

2 komentarai: